معرفی کتاب وابی سابی(برای هنرمندان شاعران فیلسوفان دیزاینرها)

معرفی کتاب وابی سابی(برای هنرمندان شاعران فیلسوفان دیزاینرها)
نویسنده: لئونارد کورن انتشارات: نشر مشکی موضوع: زیبایی شناسی ژاپنی مترجم: سعید موسوی     وابی سابی مقوله ای راز آمیز و قدیمی در زیبایی شناسی ژاپنی است و امروز مبنای کار بسیاری از دیزاینرها، هنرمندان و نویسندگان شده استضمن اینکه وابی سابی پیشنهادهایی می دهد برای شیوه ی خاصی از زیستن که در آن چیزها ساده اند، نه پرزرق و برق-وبدوی اند، نه بی بو و خاصیت و ملال …
ادامه مطلب

کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی
تعداد صفحات: ۱۲۵ صفحه   دسته بندی:سرگذشت‌نامه / تبلیغات   ناشر: سیته عنوان اصلی:Confessions of an Advertising Man   نویسنده:دیوید اگیلوی مطالعه‌ی این کتاب برای چه کسانی مفیدتر خواهد بود؟ - علاقه‌مندان به تبلیغات و تاریخ تبلیغات - تبلیغاتچی‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی - فری‌لنسرها (ایده‌پرداز، گرافیست، کپی‌رایتر و ...)   درباره نویسنده: دیوید اگیلوی را «پدر علم تبلیغات» می‌دانند و بسیاری از بزرگ‌ترین برندهای دنیا او را در مقام «نابغه‌ی ایده‌پردازی» می‌شناسند. …
ادامه مطلب

کتاب چکش بصری

کتاب چکش بصری
تعداد صفحات: ۱۸۱   دسته بندی: برندسازی   ناشر: سیته عنوان اصلی: Visual Hammer نویسنده :لورا ریس   مطالعه‌ی این کتاب برای چه کسانی مفیدتر خواهد بود؟ - مدیران و کارشناسان تبلیغات - مدیران و کارشناسان برند - کپی‌رایتر‌ها - طراحان - ایده‌پردازها - پژوهشگران حوزه‌ی برند   تصاویر قدرت احساسی دارند که نوشته‌ها یا پیام‌های شنیداری ندارند. به همین دلیل است که بهترین راه جایگاه‌سازی برای یک برند را استفاده از تصاویر …
ادامه مطلب

کتاب عکس و دیدن عکس

کتاب عکس و دیدن عکس
تعداد صفحات:۲۸۴   دسته بندی : عکاسی   ناشر:بیدگل عنوان اصلی: کتاب عکس و دیدن عکس، عکس به ما چه می‌دهد، ما از عکس چه می‌گیریم   نویسنده: یوریک کریم‌مسیحی     یوریک کریم‌مسیحی، نویسنده و عکاس و منتقد هنری، در سال ۱۳۴۳ در تهران متولد شد.کریم‌مسیحی در اسفند ۱۳۹۳ گواهینامه درجۀ دو (معادل کارشناسی ارشد) از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفت. او در حوزه‌های گوناگون هنری از جمله داستان‌نویسی، عکاسی و …
ادامه مطلب

کتاب فلسفه دیزاین

کتاب فلسفه دیزاین
تعداد صفحات:۲۵۶   دسته بندی: دیزاین   ناشر:مشکی عنوان اصلی:The Philosophy of Design   نویسنده:گلن پارسونز     موضوع کتاب حاضر کاربرد اصولی ادراک بصری است، اصولی که به تمرین ارتباطات تصویری کمک می کند. امروزه دیزاین از چنان رواج و وجهه ای برخوردار است که بی توجهی فلسفه به آن نادیده نمی ماند. در واقع، در میان حرف و حدیث های متاخر درباره «پایان هنر» می توان گفت که امروزه …
ادامه مطلب